środa, 25 października 2017

Guest Designer: Monika z Mini Art

Witajcie, mam na imię Monika. 
Dzisiaj trochę Was poinspiruję na tagowym blogu :). 
Z rękodziełem jestem związana w zasadzie od dziecka. Już w szkole podstawowej lubiłam tworzenie kartek na różne okazje, a z tatą wykonywałam domki i inne konstrukcje z zapałek. Będąc osobą dorosłą zajęłam się wykonywaniem biżuterii, szczególnie z użyciem filcu. Z czasem powstał mój blog, który z biżuteryjnego całkiem szybko przeobraził się w scrapbookingowy. Zaczynałam od prostych kartek, ale z czasem zaczęły powstawać exploding boxy, albumy i kwiaty z foamiranu i papieru czerpanego, wykorzystywane potem w moich pracach. 



Zamiłowanie do form papierowych trwa u mnie już 6 lat. W międzyczasie narodził się pomysł na markę Craft Passion, oferująca przede wszystkim wykrojniki do scrapbookingu, a która powstała z pomocą mojego męża. 

W ramach goscinnej inspiracji stworzyłam kartkę w jesiennych kolorach, idealną z okazji urodzin czy imienin, z ręcznie robionymi papierowymi kwiatami, smakowitymi tagami i embosowanym na czerwono napisem. 





Dziękuję za możliwosć goszczenia dzisiaj tutaj i zapraszam do odwiedzin na moim blogu

My również dziękujemy Monice za przepiękną, jesienną pracę i życzymy sukcesów w rozwijaniu marki Craft Passion, bo i nasz w tym interes, by istniała ;).

Pozdrawiamy!
Just Tag It

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Goscinna Projektantka - Agata Piasecka | Guest Designer - Agata Piasecka

Witajcie :) Dzisiaj mamy przyjemnosć podejmować jedną z naszych laureatek wyzwaniowych :) tym razem to Agata Piasecka. Zobaczmy, co dla na...